wtorek, 23 października 2012

Mikołajka nr 2

Shayen






12 komentarzy:

  1. Bardzo fajne stroje!
    Oba jednakowo mi się podobają! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Szalejesz z tymi kreacjami ;) Mikołaj to marzy o takich pomocnicach :)
    To kiedy moda wielkanocna? ;>

    OdpowiedzUsuń
  3. Shayen na elegancko- dobry pomysł;)

    Masz więcej?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam jeszcze jedna czerwonoustą pannę, Trixie-jutro coś dla niej zmajstruję.

      Usuń
  4. Pomysł i realizacja świetne:) Jestem pewna, że każdy Ken sporzy tęsknie za takimi śnieżynkami:D

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedzi
    1. raczej na ostatnią chwilę-chcę to sprzedać a trzeba jeszcze liczyć trochę czasu na licytację i wysyłkę za granicę :)

      Usuń
  6. Świetne są ! Ale by Mikołaj miał fajnie z nimi :)))
    pozdrawiam !!

    OdpowiedzUsuń
  7. Zgadzam się z Dolbbym- nie za wcześnie? Spodziewałabym się raczej dyni :
    Aczkolwiek chciałabym żeby mnie takie Mikołaje odwiedzały :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pod komentarzem Dollbbego już uzasadniałam czemu tak wcześnie :)
      Dyni nie zdążyłabym już sprzedać.

      Usuń
  8. Hello from Spain: congratulations for this great idea. Christmas is near. These two Barbies are very beautiful .. Keep in touch

    OdpowiedzUsuń
  9. Stroje Świąteczne idealne na randkę z chłopakiem. :D

    OdpowiedzUsuń