wtorek, 9 października 2012

Kupiłam !

CIESZĘ SIĘ OGROMNIE !!!
to będzie moja 3 artykułowana lalka po Barbie Angelice i Barbie love Elvis
za kilka tygodni będzie u mnie ;D 
teraz to już pewniak ;D
Razem z chłopakiem doszliśmy do wniosku że ta lalka ma typową hinduską urodę. 


Lalka to Barbie Basics 2.1 model 4
 
Przypomniałam sobie wtedy że przed wieloma laty miałam bzika na punkcie Bollywood, trwało to może pół roku, ale kultura Indii do dziś jest dla mnie fascynująca, choćby sam fakt jak przy pomocy tekturowych matryc tkają przecudne sari.
Moją ulubioną bollywoodzką aktorką była Kajol Mukhereje Devgan, którą najbardziej lubilam gdy grała z Sharukh Khanem.
 

Możecie ich zobaczyć w popularnym w Polsce filmem Kabhi Kushi Khabie Gham ( Czasem słońce, czasem deszcz). Że też jeszcze pamiętam te nazwiska i pisownię. 
tu foto z filmu 



Kajol zagrała też w filmie Fanaa który był kręcony w Polsce - w naszych górach :))

opowiada o miłości niewidomej dziewczyny

Zastanawiam się nad nadaniem imienia Kajol tej lalce.

Szklana diorama w orientalnym stylu wreszcie będzie mieć mieszkankę jak trzeba..
ale żeby nie czuła się w niej samotnie wypatrzyłam dla niej jeszcze tego pana lalka 

Ken pochodzi z giftsetu
jeśli ktoś z Was chciałby w przyszłości kupić ten zestaw ze mną na spółkę  to jestem za.
ale nie wiem czy ktoś skusi się na samą lalkę. 


12 komentarzy:

  1. Lalka rzeczywiście ma orientalną, egzotyczną urodę, jest piękna! A Kenio wygląda trochę jak skrzyżowanie Humphreya Bogarta z Fredem Asteirem, nie wiem czy pasuje do tej egzotycznej piękności ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. A gdybym mu dodała zarost ? Tak sobie od początku kombinowałam..

    OdpowiedzUsuń
  3. podoba mi się :) uwielbiam orientalne lalki :)
    też bardzo lubię Indie :) mam swoją ulubioną aktorkę komediową , gra w " Dostawa na telefon " :D taki serial komediowy :D gratuluje zakupu !

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje! Nic tak nie poprawia humoru jak nowa lokatorka!

    OdpowiedzUsuń
  5. Z pewnością będziesz z niej zadowolona, bo lalki z tej serii są świetne.
    A facet- moim zdaniem będzie do niej świetnie pasował:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Woow, facet będzie idelany dla niej!! A urodę faktycznie ma orientalną :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ponoć najlepiej dopasowane pary mają też podobną fizjonomię. Mnie z chłopakiem często za rodzeństwo biorą.

      Usuń
  7. witaj
    gratuluje lalki , jest śliczna

    OdpowiedzUsuń
  8. Mi osobiście lalka też się bardzo podoba! I też mi się marzy! A facecik mniam!!!! Szkoda tylko, że fajne Keny są takie drogie

    OdpowiedzUsuń
  9. Ona jest piękna! Cieszę się, że w końcu będziesz ją mieć u siebie! :))) A facet jest całkiem przystojny! :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Hello from Spain, I love your new doll. She is beautiful. Congratulations. Keep in touch

    OdpowiedzUsuń
  11. Cieszę się, że będziesz ją mieć, bo chętnie ją zobaczę u kogoś innego.
    Ciekawe jakie kreacje dla niej stworzysz.

    OdpowiedzUsuń