środa, 3 października 2012

Dorobiłam się nagłówka

To jeszcze nie jest wersja końcowa.. Na pewno muszę pogrzebać w czcionkach.
Jestem ciekawa Waszej opinii, może lepiej wybrać inne zdjęcie? Czy zostawić to.. 
Cały ten nagłówek powstał przed chwilą na pełnym spontanie.. 
Jeśli chodzi o wygląd mojej strony - boję się zmian. 
Jakoś tak już się do tego wyglądu przywiązałam. 
Ale trzeba iść z duchem czasu !

P.S.
te cieniowania raczej nie wyglądają elegancko.. kurcze
zmieniam
może jakaś ramka ? Biała? ..
Wszystkie rady wezmę sobie do serca.

Zapraszam do polubienia mojej strony na FB

12 komentarzy:

  1. Jak dla mnie tak jak jest teraz , jest idealnie :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi też się podoba. Nagłówek jest super! Jedno co bym zmieniła to intensywność wzoru za postami, po czasem w liniach kwiatów gubią się literki. Ale dosłownie minimalnie obniżyć kontrast, bo Twój blog jest bardzo ładny i miły dla oka.

    OdpowiedzUsuń
  3. obłędne foto i tak ma zostać!!! ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Idealne zdjęcie lalki w poziomie ;-) Mało kto potrafi zrobić takie naturalne zdjęcie leżącej lalki! No, i ten kostiumik... Piękny :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Profesjonalny nagłówek! Nie zmieniałabym za nic :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Hello from Spain: the new picture header of your blog is awesome. It is a very suggestive and elegant picture. Keep in touch

    OdpowiedzUsuń
  7. Zdjęcie jest idealne i świetnie zrobione;) na pewno nie kombinowałabym w tym temacie z żadnymi zmianami - może z czcionką, ale tylko z górną linią- dolna jest perfect;) - a w temacie bloga nie podpowiem, bo sama szukam idealnej szaty :)

    OdpowiedzUsuń