poniedziałek, 24 września 2012

Złota jesień

Pierwsze chłody już nadeszły, od dwóch dni biegam w długim swetrze i popijam herbatę z miodem :)
A jako że lalki też starają się być "na czasie", postanowiłam je cieplej ubrać.
Ten sweterek powstał w tak zwanym międzyczasie. Mama też pomyślała o lalkach swojej "starej" córki i segregując ubrania, wzbogaciła moją skrzynię o kolejne tkaniny :)


Gdy zobaczyłam ten materiał, pomyśłałam że jesień wcale nie musi być chłodna i szara.. to że słońce schowało się za chmury, nie sprawi że ubiór moich lalek będzie szaro-bury :P

Dziś pierwszy raz szyłam taki ciuch.. na dodatek maszyna po 1cm szycia wciągała mi nici do bębenka.
Ale nie poddałam się i postanowiłam że nauczę się jak uszyć swetry/bluzy itp.
sweterek na żywo jest bardziej złoty

Ubranko prezentuje Klara :))







Kocham TAKIE dodatki ^^

22 komentarze:

  1. Sweterek jest cudowny, ale Klara ma również zabójcze buty ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ahhh! W końcu pokazałaś te zabójcze buty! :D Są genialne ;)
    A sweter jest fantastyczny - baaardzo jej pasuje ;) Spokojnie możesz zacząć produkcję masową sweterków ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Sliczny sweter, a buty rewelacja!!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Zakochałem się w tej stylizacji !
    buty są rewelacyjne , a sweter :D boskie !

    OdpowiedzUsuń
  5. Całośc prezwentuję sie bardzo elegancko! a co do szycia dzianin to starczy tylko odpowiednia igła np.do streczu 70 i zobacz czy nie masz odpowiedniej stopki w maszynie do takich tkanin . pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za wskazówki, dopiero oswajam się i z szyciem i z maszyną- nawet nie pomyślałam o zmianie stopki. Mam nadzieję że z czasem moje prace będą bardziej profesjonalne..

      Usuń
    2. Człowiek całe zycie się uczy wiec tym sie nie przejmuj ...pozdrawiam

      Usuń
  6. Hello from Spain: I love these boots. She is very glamorous ... keep in touch

    OdpowiedzUsuń
  7. BUTY są odjazdowe! i podziwiam za wytrwałość - po sweterku nie widać ile się namęczyłaś i wygląda profesjonalnie...no, ale te buty!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Skąd takie buty?;)
    Fajna całość, bo niby czemu ma być szaro?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. buty od naszych przyjacieli z dalekiego wschodu oczywiście :) ..ale nie śmiem ich nazywać chińszczyzną.

      Usuń
  9. genialne buty :OOOOOO Kreacja w całości piękna! Te kolory!

    OdpowiedzUsuń
  10. Sweter WOW! Buty- WOW!WOW!...Gdzie takie można znaleźć?!

    OdpowiedzUsuń
  11. hej
    moja reakcja taka sama jak koleżanki wyżej ;-)
    supcio te buty ,,,, sama takie bym sobie kupiła ,,,
    Klara wygląda ślicznie i tak zarazem poważnie
    pozdrawiam ;-))

    OdpowiedzUsuń
  12. świetny sweterek, bardzo mi się podoba tak jego fason jak i kolor! z chęcią bym taki kupiła :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mogę Ci taki uszyć, mam jeszcze materiał :)

      Usuń
  13. Rewelacyjna kreacja. Buty są niesamowite! Chętnie bym kupiła twoje nie jedno ubranko - są boskie

    OdpowiedzUsuń
  14. śliczny sweterek,przepięknie pasuje Klarze!a buty - fiu,fiu!marzenie!

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale laska - normalnie wymiata.....Buty ach - chciałabym takie .... Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Buty są boskie...sweterek zresztą też, ale (mam nadzieję, że wybaczysz)-buty skradły moje serce. Czy mogę zadać pytanie, gdzie je kupiłaś? Bardzo, bardzo ładnie proszę?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to buty dla FR-ki kupione na Ebay-u :)

      Usuń