poniedziałek, 17 września 2012

Nareszcie razem ! Poznajcie Shayen :)

Doczekałam się swojej azjatyckiej pary ! :D
 Ogromnie się cieszę,a to wszystko dzięki uprzejmości Pani która odłożyła dla mnie tą wyjątkową lalkę, 

za co jestem jej ogromnie wdzięczna. 
To moja druga lalka z 001 serii Barbie Basics - black dress. Pierwszą była Beyonce .
Obie lalki uważam za najładniejsze z tej kolekcji.
Shayen długo była na mojej wish-liście. U wielu z Was czytałam jej dokładny opis, dlatego nie będę go u siebie powielać. 
Osoby które jeszcze nie znają tej lalki zobaczą ją tu ->barbiecollector.com
Jest to Barbie Basics black dress 001 model 5 z moldem (kształtem twarzy) Kayla/Lea
Na żywo jej makijaż oszałamia, a czerwony kolor ust jest bardziej szlachetny - jak wino.
No to teraz siadam do maszyny, a gołąbki niech sobie gruchają :))














16 komentarzy:

  1. Gratuluję! Pięknie razem wyglądają... :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piekna para juz nie moge sie
    doczekac co pueknego uszyjesz

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję! Piękna z nich para. Też bardzo lubię serię black - mam jedną lalkę i co jakiś czas ochotę kupić kolejne...
    A jak nie lubię lalków-panów, to Twój baaaardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Tą babeczkę z pewnością warto mieć w zbiorze.
    Ładnie powiedziane na temat koloru ust- oczywiście to sama prawda. Też ją mam i uważam za jedną z najpiękniejszych lalek Mattela.
    Gratuluję:)

    OdpowiedzUsuń
  5. gratuluję. To spohrzenie bardzo ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Och, ja na razie mogę powzdychać. Też oczekuję na tą piękność i zaczynam się martwić bo to czekanie bardzo się przedłuża. Mam nadzieję że nie zaginęła gdzieś na naszej ukochanej poczcie. Zgadzam się z Tobą, ona jest piękna. Też uważam ją za jedną z najładniejszych lalek tej serii, jednak jak dla mnie faworytką pozostaje 03.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. właśnie się dziwię, bo zamówiłaś ją jako pierwsza i sądziłam że będziesz mieć ją przede mną..a tu żadnej notki nie widzę. Jeśli była zamawiana bezpośrednio ze Stanów to może celnicy ją capnęli ? Ale raczej przyszłoby Ci zawiadomienie.. eh..trzymam kciuki żeby szybko do Ciebie trafiła. Pozdrawiam

      Usuń
  7. hehe, wszystkiego dobrego im zycze na nowej drodze zycia :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Hello from Spain: congratulations on your new Barbie. I also I have in my collection and she is very pretty. The pictures are very nice. We keep in touch.

    OdpowiedzUsuń
  9. No stworzeni są dla siebie po prostu. I co ciekawe - ona wygląda na drapieżną i zdecydowaną, a on - u jej boku, na mniej silną osobę "w związku". Dopiero kobitka przyjechała, a już faceta w pełni zawłaszczyła :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ano zawłaszczyła, bo ja w czerwcu go kupowałam z myślą o niej.. naczekał się chłopina tyle miesięcy ale warto było. Bo i jedno i drugie okazyjnie kupiłam.

      Usuń
  10. hej
    ładna z nich para ,wyglądają jak żywi na tym zdjęciu i pasują do siebie .
    Fajnie wykonałaś zdjęcia - są interasujące.
    Brawo ;-)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. piękna z nich parka :) on taki męski a ona taka elegancka!

    OdpowiedzUsuń
  12. No to masz piękną parę i świetnie ich razem sfotografowałaś :)))
    Moje gratulacje i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Cieszę się, że doleciała do ciebie Shayen. Ona bardzo pasuje do Japończyka, u mnie też są parą i to bardzo charakterną.
    Czekam na twój opis artykułowanej Godess z serii 2,5.

    OdpowiedzUsuń