środa, 29 sierpnia 2012

prosto spod igły - sukienka z baskinką

Nowa kreacja składa z 3 części:
-ołówkowej spódnicy
-bluzki
-wiązanej na biodrach falbany

wiem że nie powinnam się tak palić z dodawaniem postów gdy doskwiera mi brak światla dziennego a ustawianie lalki jakoś nie wychodzi..ale ja muszę Wam pokazać :P 
najwyżej wymienię wszystkie fotki na lepsze :P




Bluzkę mam zamiar uszyć od początku. Żeby wyglądała po ludzku przy dekolcie..przyznam że szyłam ją w pośpiechu a zdjęcia robiłam "aby było coś widać"
w notce znowu króluje Elviska-przez te jej niebieskie oczy
wybaczcie mi to moje zaniedbanie - wszystko poprawię
W czwartek widzę się z BarbieDream :))))))))))))))

16 komentarzy:

  1. bardzo ładne, jeśli mam być szczera to nie mogę sobie wyobrazić co chciałbyś poprawić w dekolcie.
    jak dla mnie światło jest dobre

    bawcie się dobrze na spotkaniu!

    OdpowiedzUsuń
  2. Uważam, że ciuchy w szarym/grafitowym kolorze mają w sobie szczególną elegancję. Do tej super spódnicy wszystko będzie pasować.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny zestaw :) Najbardziej podoba mi się spódnica!
    Elviska na drugim zdjęciu i na kanapie prezentuje się bosko :)

    Taaak!!!!! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo fajny zestaw ;3
    no i super kanapa ! ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zgubiłam gdzieś Twój e-mail ._.
      niestetey nie było ich :< a też sama chciłąm sobie kupić :( ale może któregoś dnia jeszcze tam zajżę bo przeciez to koło mojego gim :3

      Usuń
  5. Zestaw piękny i elegancki. Najbardziej podoba mi się ta spódnica.
    A co do lalki to w tych rozpuszczonych włosach wygląda oszałamiająco ;o i ta czerń...
    Faktycznie w jej oczach coś jest, jej spojrzenie wydaje się takie ludzkie. Myślę, że trafiłaś na super egzemplarz, bo oglądając te lalki na innych zdjęciach, tego czegoś już one nie mają ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Te zdjęcia nie są złe, masz świetny ten pokoik. Zestaw z baskinką bardzo mi się podoba jest szalenie kobiecy, chociaż bluzka faktycznie wymaga jeszcze pieszczot. Ale to detale...!

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajna :D nigdy nie robiłem sukienki z baskinką :/ mogę spróbować ? :)

    OdpowiedzUsuń
  8. A mi się bardzo podoba i nic bym nie poprawiała. Zazdroszczę umiejętności. :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna suknia na pięknej modelce. Sama bym chciała mieć takie wdzianko na uroczyste wyjścia, ale sądzą, że nie prezentowałabym się tak dobrze :P

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetnie wyszło, zdjęcia wcale nie są złe :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna kreacja. Spódnica jest powalająca :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Podkreśliłaś kolor jej oczu tą kreacją- bardzo fajnie to razem wygląda;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Hello from Spain: gray clothing is very stylish. I love blue eyes Barbie - Elvis. I have to buy it for my collection. Keep in touch

    OdpowiedzUsuń