środa, 15 sierpnia 2012

Desperatka

Eliviska przez miesiąc siedzenia w pudle oszalała!

Powiedziała że jak jej nie uszyję nowej sukienki to skoczy z okna..ludzie ona chyba nie żartuje!


Edit: Oooo rany ! buzia mi się cieszy do monitora ;D Kochani jesteście, podnieśliście mnie na duchu.
Wiem że czasem jestem zbyt samokrytyczna, ale bynajmniej w głowie nie mam myśli typu "poużalam się to mnie pochwalą" :P I przepraszam za niejednokrotne zgrzytanie zębami na forum, nie chcę być zgryźliwcem..ale trzeba przyznać że w realu potrafi być ze mnie uszczypliwa małpa.. ogólnie rzecz biorąc to mam narąbane tych cech charakteru tak że nikt tego nie ogarnia. Więc sobie mną nie zaprzatajcie głowy.

Tak sobie myślę, skoro nie mam Wam czego pokazać odnośnie lalek, a nie chcę żebyście mi tu z nudy poumierali, pokażę Wam coś z mojej codzienności. Może parę prac ze studiów, trochę Kici, pewnie się za nią niektórzy stęsknili :P ogólnie rzec biorąc nie pozwolę by mój blog umarł. Więc będzie kilka notek offtopowych, ale może też dzięki nim ludzie "z zewnątrz" prędzej się połapią co mnie skłoniło do tego by w wieku 24 lat zainteresować się lalkami ;)

18 komentarzy:

  1. Szyj, szyj koniecznie! :)

    Czyżby Twój obraz posłużył za tło?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja bym tego obrazem nie nazwała xD :P idzie pod zamalowanie.

      Usuń
    2. dopiero teraz się skapłam że to jest obraz jest super w życiu bym czegoś tak pięknego nie narysowała

      Usuń
  2. Musiałam sie przyjrzeć, żeby dostrzec, że to obraz! Świetny!

    A Ty szyj szybko, bo jeszcze sobie biedna krzywde zrobi naprawdę...

    OdpowiedzUsuń
  3. Z ciekawością będę się przyglądać rozwojowi sytuacji.
    Ja niestety ulegam tego typu szantażom, chętnie zobaczę co się u Ciebie stanie.
    A okno sobie piekne wybrała.

    OdpowiedzUsuń
  4. To obraz, niemożliwe!!!
    Szyj, szyj, bo będziesz miała ją na sumieniu

    OdpowiedzUsuń
  5. To jest namalowane? o_o Rany boskie, dziewczyno... Ty masz ogromny talent!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wstydzę się tego malowidła jak diabli.. okno jest krzywe, niedopracowane, ma za mało kontrastów, jest rozmyte i przypomina mydełko fa.. nikomu nie pokazuję.. to najgorsze co namalowałam. Ale wpadł mi pomysł do głowy, proporcje się zgadzały więc go wykorzystałam.

      Usuń
    2. Ty to się wstydź, ale nie malowidła, a głupot, jakie wygadujesz! Pięknie malujesz, szyjesz, masz głowę pełną fantastycznych pomysłów i do tego jesteś piękną kobitką. Uśmiechnij się, cholero jedna, przyznaj, że jesteś zajebista i w de miej wszystkich i wszystko, co psuje Ci nastrój i wywołuje smutek. Szyj, maluj, rób zdjęcia i chwal się, niech nam szczęki jeszcze niżej opadają! :D

      Usuń
  6. O ludu! A ja myślałam, że to okno to część jakiejś nowej dioramki...i to przestrzennej!
    Szyj szyj, wszyscy czekamy:)

    OdpowiedzUsuń
  7. http://img189.imageshack.us/img189/3459/lecik.jpg

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o raju aż chce mi się krzyczeć "lecęęęęę!" xD

      Usuń
  8. świetne zdjęcie, w pierwszej chwili myślałam, że ona faktycznie stoi w oknie, musiał sie przyjrzeć aby poznać, ze to obraz! jeśli to jest Twoja kiepska praca, to aż nie mogę sobie wyobrazić tych dobrych! podziwiam talent!

    OdpowiedzUsuń
  9. Artystka :) super :)) ja jestem w plastyku i ci powiem , że talentu nie mam w ogóle :/ co ja tam robię ? a artystą nie chcę być :/

    Fajna fotka :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Hello from Spain: congratulations on this photo. Your work is gorgeous ... I love me be as creative as you. Keep in touch

    OdpowiedzUsuń
  11. Wygląda jak bogini wiatru i ma obłęd w oczach! Fantastyczne zdjęcie!

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajne zdjęcie i okno też naprawdę niezłe. Tak więc szyj dalej i maluj...
    A lalkami można się interesować w każdym wieku (nawet duuuużo starszym) :)

    OdpowiedzUsuń