wtorek, 28 sierpnia 2012

Będzie nowa lalka !

Zdjęcie pochodzi  z serwisu flickr.

Ta ostra laska jutro zostanie do mnie wysłana, oby Samuraj poradził sobie z jej temperamentem. 
Nareszcie będzie miał dziewczynę w swoim typie :P

zamówilam jeszcze jedno cudo, które na razie czeka na sfinalizowanie transakcji. 
To będzie 3 artykułowana panna w moim lalkowym gronie.
zdjęcie z barbiecollector.
Uwielbiam obie !
myślę że to najładniejsze lalki z tych kolekcji.
Cieszę się że je znalazłam :D Staram się by każda lalka która się u mnie znajdzie była ozdobą tej kolekcji,
moja wish-lista powolutku się realizuje ^^
dawno nci nei kupowałam..nawet materialów do szycia ani najmniejszych lalkowych pierdółek..mam nowego powera :D
Lalek przybywa więc nie mogą siedzieć gołe- MUSZĘ WIĘCEJ SZYĆ !
przypominam o konkursie ! czym więcej prac tym więcej nagród!

15 komentarzy:

  1. super, gratuluję... to zdjęcia z filcka powala!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow!!! Ostra ta pierwsza fota... Panienki śliczne ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. może za parę lat moje fotki też będą się tak prezentowały, bardzo lubię zdjęcia użytkowników którzy prowadzą sesje typu "top model", zazwyczaj są ciekawe tematyczne i przedstawiają kilka lalek w tej samej odsłonie :)

      Usuń
  3. Gratulację ! ta druga mi się bardziej podoba :D drogie takie cudeńka ? kurcze ! szukam po necie i nie mogę znaleźć takich lal :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niestety coraz droższe, na FLTE cena tej niżej sięga ponad 800 zł na eBay ok.400

      Usuń
  4. obydwie są śliczne, u mnie na razie się kurzą, bo nie mam na nie pomysłu :/
    zdjęcie z Flickera genialne, uwielbiam dioramy i scenki, nawet SM, jeśli są dobrze zrobione to oblecą XD

    myślę o zgłoszeniu sie do konkursu, ale zanim to zrobie, mam takie pytanie - czy to musi być standardowa sukienka, czy też może być coś np w stylu Japan Style, mniej oczywiste jako sukienki?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. sukienka to wolne skojarzenie :) czekam na Twój projekt

      Usuń
  5. W pierwszej chwili zaczęłam się zastanawiać skąd wytrzasnęłaś tego faceta i ciuchy! Ktoś miał fajny, aczkolwiek nieco perwersyjny pomysł :)

    Szkoda, że obie nie dotrą przed czwartkiem...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo lubię takie perwersyjne pomysły ;D hahahah
      wyjdzie na to że mam dziwne upodobania ale co tam
      zamiast pisać pochwaly na moim blogu należne autorowi zdjęcia radze obejrzeć resztę jego/jej prac- faaajne są
      Co do 2.5 jeszcze długo na nią poczekam.. :(

      Usuń
  6. Obie lalki mam i z dużą przyjemnością obejrzę je na blogu u Ciebie. Mam nadzieję, że uda Ci się sfinalizować transakcję lalki Basics 2.5 po niewielkim koszcie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję zakupów! To moje 2 wymarzone Basics ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Odpowiadam na naklejkowe zapytanie: niepotrzebnie się wyrwałam przed szereg u mnie tez nie ma tego sklepu, z bijou birgitte mi się pomyliło :(

    OdpowiedzUsuń
  9. Och na mojej wishliście zdecydowanie jest ta basicowa panna:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Hello from Spain: congratulations on your purchase. I love that doll in my country and not sold and internet is very expensive. We keep in touch .....

    OdpowiedzUsuń