czwartek, 5 lipca 2012

Żar tropików..

Żaru chyba nikomu nie brakuje,nic tylko posadzić palmę na balkonie/w ogrodzie, rozłożyć leżak i zrobić sobie zimnego drinka..  
Gorąco sprawie że nic się nie chce, jednak mnie zainspirowało do uszycia tej oto kreacji.
Żałuję tylko że zdjęcia są tak bardzo nieudane, mam chyba coś poprzestawiane w aparacie, następnym razem spróbuję uwiecznić tą sukienkę w plenerze bo teraz jej prawie nie widać..
Wasze komentarze są dla mnie zawsze bardzo cenne
suknię prezentuje Beyonce :)










22 komentarze:

  1. Widać, widać. A to co widzę bardzo mi się podoba - piękna sukienka!

    OdpowiedzUsuń
  2. Materiał świetny nawet wiem skąd :P, kiecka jak zawsze high-level teraz z ta maszyna to już w ogóle kosmos, ale bardziej kojarzy mi się z jakaś hiszpańską corrida i pasowałaby do jakiej s czarnuli z Twojej kolekcji. :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Hello from Spain: This red dress is wonderful. It is the most beautiful dress for a doll I see. Your Barbie is very pretty. Well done. keep in touch with blog blog

    OdpowiedzUsuń
  4. Osz ty w życiu, świetna jest!

    OdpowiedzUsuń
  5. Jest boska ... na prawdę ! nie mogę się doczekać tych zdjęć plenerowych z tą kiecką ! jezu ! zazdroszczę talentu ! ja jestem do niczego w szyciu :/ muszę spróbować na maszynie ...

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakie cudo! Wspaniała jest! Wszystko bym dała za Twój talent do szycia!

    OdpowiedzUsuń
  7. Hello from Portugal!
    the dress is so beautiful.

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak nie widać?Jak widać:) Jak w plenerze - to tylko na plaży w świetle zachodzącego słońca:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jest niesamowita !!!
    Fajny pomysł z tymi kwiatkami, a kolor i fason super.:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Boska ! i kiecka i lalka...czekam na plener- bo jeśli na tych foto wygląda wg Ciebie niezbyt ciekawie- to od razu mówię, że brak mi będzie słów;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak ja zazdroszczę Ci talentu! Baby to są jednak zazdrośnice :D Piękna sukienka.
    Moja maszyna cały czas się zacina i jedyne, co potrafię szyć to najzwyklejsze, krótkie sukienki.
    Czekam z niecierpliwością na następny projekt ;>

    OdpowiedzUsuń
  12. Kopara mi wyjechala w tym momencie.Ale sukienka!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Jezu, ta suknia jest zjawiskowa! Wygląda baaardzo realistycznie, jakby zdjęta z prawdziwej Beyonce i pomniejszona! Pomysł miałaś nieziemski i świetną tkaninę (i jej kolor) dobrałaś.

    Szczerze powiedziawszy, to od całkiem niedawna oglądam Twojego bloga, a już nie mogę się napatrzeć ;-)

    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Rewelacja. Nie wiedziałam, że lalki Barbie mają takie świetne ciuszki. I te detale. Lecę pooglądać i poczytać resztę Twojego bloga.

    OdpowiedzUsuń
  15. Witaj,
    przepiękna ta lalka i strój! Bardzo podoba mi się twój blog, dodałem go do obserwowanych.

    OdpowiedzUsuń
  16. oh, a długo byliście razem?:( Dziwnie się czasem wszystko układa ale bycie singielką też ma dużo plusów :) Też chciała bym odwiedzić Włochy, może w przyszłym roku:D Chociaż tak jak mówisz lepiej nie planować takiej dalekiej przyszłości :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękna kreacja :-) Modelka też zjawiskowa :-D

    OdpowiedzUsuń
  18. Chyba oszaleje jestem zachwycona modelką i kreacją !!!!!

    OdpowiedzUsuń