poniedziałek, 18 czerwca 2012

Trzymajcie za mnie kciuki :)

Dawno mnie nie było... tak zafascynowałam się Pullipami, zamówiłam mojego słodkiego little dala, ale zrobiłam coś jeszcze !
Zgłosiłam się do konkursu w którym można było umieścić zdjęcia-historyjkę-z maszyną w roli głównej..
Mama kupiła mi mojego motylka kosztem naprawy swojej własnej, więc mam nadzieję że się jej tak odwdzięczę i wygram dla niej drugą ;D 
a oto historyjka.. mogłam ją bardziej dopracować.. może nie jest jakaś świetna.. ale może mam jakieś szanse... <wznosi oczy do nieba>
Zobaczcie









13 komentarzy:

  1. ten komentarz o Szanghaju w odniesieniu do Azjaty jest rasistowski, poza tym historyjkę czyta się bardzo przyjemnie, mam nadzieję, że wygrasz!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o cholera...faktycznie..
      no to raczej nie mam co myśleć o wygranej :(((((((((

      Usuń
    2. ja uwielbiam swojego azjatę :P

      Usuń
  2. Historyjka swietna!!! Trzymam kciuki....

    OdpowiedzUsuń
  3. Historyjka świetna. Ja tam rasizmu nie dostrzegłam i mam nadzieję, że sędziowie też nie dostrzegą. Trzymam kciuki!

    OdpowiedzUsuń
  4. Historyjka jest świetna i niebanalna, mam nadzieję, że wygrasz!

    OdpowiedzUsuń
  5. Super historyjka, zdjęcia szyjących dziewczyn świetne. Ja też, będę trzymać kciuki. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. No ja pewnie nie wpadlabym w zyciu na ten pomysl.A jest genialny!!!Jak nie zgarniesz pierwszej nagrody to ja przestaje prowadzic bloga:)))))
    Kreacje naprawde wymiataja!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Historia świetna i kreacje też ;) Trzymam kciuki!

    OdpowiedzUsuń
  8. Hello from Spain: congratulations on the story is very original. I hope you win. I see you have a very beautiful collection of dolls. Keep in touch.

    OdpowiedzUsuń
  9. Trzymam mocno kciuki, bo historyjka pierwsza klasa!!

    OdpowiedzUsuń
  10. haha, ostatnie zdjecie bomba ! :)

    OdpowiedzUsuń