wtorek, 26 czerwca 2012

Drużyna z Lublina ! - fotorelacja ze spotkania z Kate :)

nasza gromadka ^^


Jak już pewnie niektórzy zdążyli zobaczyć, spotkałyśmy się Kasią,
 którą zapewne kojarzy większość z Was :)
Cieszę się ogromnie że nie jestem osamotniona ze swoją pasją w moim mieście, a tym bardziej że  mieszka tu też Kate która znana jest z ogromnej wiedzy w temacie lalek.
W rzeczywistości jak i wirtualnie bardzo ciepła z niej osóbka ^^


A propo mojej wygranej w CANDY :) Kasia sprawiła mi ogromną niespodziankę, dostałam nie tylko pistacjową super wygodną kanapę, ale też uroczy mięciutki fotelik dla mojej dal Emi, Kasia zrobiła go nie mając w ręku tej laleczki, a jest dla niej wprost idealny ;D przymierzałam już wieczorem z obitsu 11cm.

Kasia przyniosła ze sobą 4 lalki, ja ciutkę więcej bo jestem w gorącej wodzie kąpana i ciężko mi było wybrać :P dziś prawie że prosto z poczty na meet trafiła też little dal puki o której będziecie mogli poczytać na drugim blogu :)
 LALE KASI :


strasznie spodobała mi się azjatka- ma w sobie to coś !

Było przenikliwie zimno i wiało na potęgę z każdej strony, to jednak nie przeszkadzało Kasi w ustawianiu lal bez pomocy stojaków :)

-Trzymaj się mnie kochanie, widzisz jak ta lala ładnie pozuje?
-A ja też będę kiedyś tak pozować?  i też dostanę takie ładne ubranka? *;*
-Jakie sobie tylko wymarzysz maleństwo :)
 -To ja chcę takie sukienki jak z Alicji  w krainie czarów ^^ w tym stroju karcianego króliczka to się latem przecież ugotuję..!
-Będziesz mieć własnego króliczka, tuzin sukienek i książeczek, wiem że strasznie lubisz tą baję.. :)))
No popatrz znowu modelkę zawiało..

-Modelka, modelka, dajcie dziecku spokój! Chuda taka jestem a tu nic tylko po skałach się wspinać, w deszczu pozować i jeszcze do tego ładnie wyglądać mi każą!
Ja już dziś robię wysiadkę..
 
 cóż miejmy nadzieję że następnym razem nie będzie tak zimno :))
już się nie mogę doczekać!

19 komentarzy:

  1. To jeszcze raz - dzięki za spotkanie! :))
    A jednak! Twój aparat spisał się znacznie lepiej!

    Hmm.. A te zdjęcia Emi na ławeczce...?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a jakoś tak robione na prędko, wolę je powtórzyć w jakiś słoneczny dzień gdy Emi będzie już na swoim obitsu i w pięknej sukience.

      Usuń
  2. dialog super- się uśmiechnęłam - a fotka z maleństwem w ramionach starszej przyjaciółki - niesamowita:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ta brunetka, która tuli Emi to lalka od Presleya? Charakterna z twarzy :)
    Maleństwo przeurocze :) Zazdroszczę spotkania z kimś lalkowym...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak ^^ to Barbie love Elvis.
      a co do spotkania ciągle o takim marzyłam ale nie wiedziałam że nadarzy się tak szybko ;D

      Usuń
  4. Warszawska brygada ;) pozdrawia serdecznie Drużynę z Lublina! Ależ fajny zbieg okoliczności, że meety wypadły nam tego samego dnia ;) Jakiż ładunek pozytywnej energii :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Zazdroszczę meeta, może kiedyś i mi uda się spiknąć z kimś lalkującym, nawet jeśli będę musiała pojechać do większego miasta, a co!
    Byłoby super, jakby udało się kiedyś zorganizować meeta w jakimś większym gronie z forum :D

    "Zmarnowana" Penelope mnie powaliła XD

    OdpowiedzUsuń
  6. Udany meet ;DD Piękne lalki! Znów wychwalę Penelope~!

    OdpowiedzUsuń
  7. Udane spotkanie super!
    Całe stadko śliczne i miłe dla oka. Żeście wymęczyły te modelki strasznie :)
    A Emi wygląda jak małe dziecko zaciekawione całym światem :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Super!!! Widac Meet byla bardzo udany. Podobaja mi sie fotki jak barbie trzyma mala na kolanach i tlumaczy co sie dzieje, normalnie wymiataja :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wysyp brunetek. Czyżby zmowa przeciw blondynkom?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no ja z a blond nie przepadam, a Kasia zwyczajnie oblondynce zapomniała ;p

      Usuń
    2. Następnym razem zero brunetek! Będą blondyny i rudzielce! :D

      Usuń
    3. to co ja wezmę.. :P ruda basics i mulatkę z jasniejszymi włosami..? więcej nie mam ;p

      Usuń
    4. Bierz, które chcesz :) Ja mam tyle innych, że wystarczy na przełamanie ciemnego koloru :) Teraz po prostu nie zwróciłam na to uwagi! A nawet miałam wziąć jedną blondi, ale rozmyśliłam się w ostatniej chwili...! :)

      Usuń
  10. Piękne panienki!!
    Świetne spotkanie!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Hello from Spain: I also love Elvis Barbie. The photos are beautiful. I love the photo of the Barbie with the baby. You did a great job putting each Barbie in the garden ... Congratulations. Keep in touch

    OdpowiedzUsuń
  12. Hello from Portugal!
    Great work. Your barbie in black clothes is very beautiful.
    good photos.

    OdpowiedzUsuń
  13. Zazdroszczę spotkania. Piękne lalki i bardzo fajne zdjęcia, mimo pochmurnego nieba.

    OdpowiedzUsuń