wtorek, 22 maja 2012

TAAADAAAAM ;D

Mój czwarty facet-plastikowy-właśnie do mnie przyjechał.
Relację zdam później, a teraz pozwolicie że te pierwsze chwile spędzimy sam na sam ;>

TUTAJ ZDJĘCIA Z SIECI ja mu prędko takich nie zrobię, ale macie okazję się  lepiej przyjrzeć :)


A to prawie komplet moich lalek. 
W drodze jest jeszcze Halle Berry o którą bardzo się martwię bo leci ze Stanów a nie otrzymałam numeru identyfikacyjnego przesyłki ;/ 
Zdjęcie było robione na szybko więc możliwe negliże i brak obuwia. 
12 z 13 moich lal:
 

oby ta "13" nie okazała się pechowa ;(

13 komentarzy:

  1. mrr, ale ciacho, uwielbiam tego lalka!

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje!!! Niezły jest ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przystojniak:)Aczkolwiek wolę go we spółczesnych ciuchach i fryzurze :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Współczesne ciuchy już do niego jadą. A fryzurę chce mu zmienić na prosty kucyk.

      Usuń
  4. Widzę, że lalki masz starannie wybrane i każda pewnie dobrze przemyślana :) Piratki bardzo zazdroszczę :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajną masz tą gromadkę :) gratulacje :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale Ci zazdroszczę, jestem chora na jego punkcie...

    OdpowiedzUsuń
  7. nie nie pozwalam na samotność w towarzystwie tegoż uroczego lalka - mój ci on - mój :)...jak ja zazdroszczę - czy to widać :P ..a pozostałe lalki - po prostu idealna gromadka :)

    OdpowiedzUsuń
  8. U, sexi ten lalek :3 Długie pióra, to lubię... No i kawałek naszej Dark!! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. taki tam kawałeczek.. chłopak mnie za to zabije :P
      ale kawałeczki innych blogowiczów tez można czasem dostrzec-miłe to ;D

      Usuń
  9. Gratuluję zakupu. Mi się podoba Japończyk takim jakim jest (bardzo lubię ten kraj), wiec mój zostanie nietknięty :)

    OdpowiedzUsuń