piątek, 4 maja 2012

Sesja w ogrodzie..










22 komentarze:

  1. Ale przepiękne zdjęcia! Pierwsze kojarzy mi się z filmem ,,American Beauty" - tylko tutaj nie ma czerwonych róż :D
    A nie szkoda Ci było wkładać jej do wody? Chociaż w sumie... Warto w imię ślicznych zdjęć.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. włosy jej zakręcę od nowa, a sukienkę upiorę :) żałuję ze te zdjęcia nie wyszły lepiej..

      Usuń
  2. Wszystkie zdjęcia piękne, ale pierwsze...Mistrzowskie, brak mi słów po prostu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow! Fantastyczne zdjęcia. Zwłaszcza pierwsze. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwsze zdjęcie jest piękne!

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna sesja, a pierwsze zdjęcie genialne, Klara wygląda na nim zjawiskowo. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Szczena mi opadła z zachwytu! Wspaniałe zdjęcia! Każde z osobna staje się moim ulubionym :D Gdzież Ty masz taki ogród?! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po raz kolejny oglądam... To Botaniczny? :)

      Usuń
  7. So spectacular!!! Breathtaking shots!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Zdjęcia są miszczowskie ^^. Kocham zdjęcia w fiołkach i piratkę w "normalnych" ciuchach <3. Już myślałem, że moczyła się w butach : D. Na szczęście była bosa :D.

    OdpowiedzUsuń
  9. Wanda w kwiatach ładnie wyszła:) Zdjęcia rzeczywiście super:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wanda? nie nie ;P To przecież Klara

      Usuń
  10. Fantastyczne zdjęcia! Mnie również zachwyca pierwsze, Klara jest przepiękną lalką.

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie no ja wymiękam, te zdjęcia są przepiękne!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. SUPER sesja, piękne zdjęcia i piękkne lalki.
    Więcej nic pisać nie trzeba.

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne zdjęcia najbardziej podobają mi się zdjęcia z Penelopom :)

    OdpowiedzUsuń
  14. I love the water pictures!

    OdpowiedzUsuń
  15. Hello from Spain: congratulations on these photos. They are fantastic. I like the image of Barbie dressed in blue and the contrast of the water ... keep in touch.

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetnie dopasowałaś kolor drobnych [w odpowiedniej skali] kwiatków do sukienki :) Moje ulubione zdjęcie to pierwsze, choć oczywiście doceniam poświęcenie modelki na zdjęciach 'wodnych'.

    OdpowiedzUsuń
  17. brak słów - laleczki - jak prawdziwe - ujęcia - rewelacja - aż się napatrzeć nie mogę - mimo, że powinnam już spać:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. heheh, cieszę się że tak się podobają :) a zastanawiałam się czy umieszczać te zdjęcia bo wyszły prześwietlone i nieostre.. no ale z apóźno na poprawki :P

      Usuń