niedziela, 27 maja 2012

It's my SE..wing MACHINE xD

 W piątek wieczorem gdy położyłam się już spać mama zawołała mnie do drugiego pokoju krzycząc "choć zobacz"..pomyślałam..eh pewnie znowu jakaś dziwna poza Kici albo kocięciu coś odwaliło.. Kicia cały czas nas zaskakuje, zwlokłam się z łóżka a na fotelu stojącym naprzeciwko moich drzwi stało pudło z maszyną Lidia 2016 firmy Łucznik !
- " moje dziecko nareszcie się uśmiechnęło" powiedziała mama, a ja oniemiałam ;D ILE TERAZ  BĘDZIE SZYCIA !!!!!!!!!! i jest taka lekka ! ..chociaż ja mam spore tricepsy :P SZOK
mam CUDOWNĄ MAMĘ ^^  A dziś przyjdzie znajoma krawcowa co szyła stroje do teatru.. i pokaze mi co i jak..a! i dostałam od niej piękne materiały :D
a mama jeszcze wcześniej wynalazła cudaczny długopis z maskotką w takim pięknym perłowym kapeluszu i kupiła go tylko dlatego, że rondo było odpowiednie dla moich lalek, jak widać pasuje idealnie :)

Dla ciekawskich dodam :
Najważniejsze cechy produktu
70W, 24 programy szycia w tym owerlok i ścieg elastyczny ;D, wbudowane oświetlenie, maszyna bębenkowa,

Parametry techniczne
 Moc -70 W
Liczba ściegów- 24
Szerokość ściegu- 5 mm
Długość ściegu -4 mm
Wznios stopki- 7 mm
Ilość programów- 24
Bieg wsteczny- tak
Liczba stopek w zestawie- 4
Nawlekacz igły -nie
Ilość nitek -1
Ilość igieł- 3
Regulacja prędkości -płynna
Wyświetlacz -nie
Waga- 6.9 kg
Gwarancja -24 m-ce

 maszyna posiada schowek na przybory i wbudowane oświetlenie. 

16 komentarzy:

  1. Masz cudowną mamę :) gratuluję maszyny :) niech się dobrze szyje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna maszyna:) Ja też ostrzyłam na nią zęby;) Gratuluję - mamy, maszyny i uśmiechu:) Tak trzymać:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ależ ta maszyna jest piękna! I masz wspaniałą Mamę! :)
    Nie mogę się już doczekać nowych kreacji!!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję ! maszyna jest wspaniała :D nie mogę się doczekać aż coś nią uszyjesz :DD

    OdpowiedzUsuń
  5. Maszyna jest cudowna... ten wzór i te kolorki...
    Masz wspaniała mamę, a kapelusik pasuje idealnie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dołączę się do huru i stwierdzę że masz cudną mamę :D
    Maszyna jest po prostu piękna *-*
    Nic tylko szyć, szyć i szyć!!
    Z niecierpliwością czekam na nowe kreacje :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję, maszyna jest śliczna ;) Masz wspaniałą mamę!
    Halle wygląda świetnie w tym kapelusiku i jaka sukienka piękna ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ukłony dla Mamy, wie jak uszczęśliwić córkę :)
    Bardzo fajna maszyna, mówisz, że nawet owerlokiem? Super, to bardzo się przydaje przy szyciu dla lalek.
    Oby Ci lekko szło! :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Już u kogoś widziałam tą maszynę do szycia i też mi się strasznie spodobała. Zazdroszczę takiego prezentu:) A kapelusik jest bardzo fajny, co to można znaleźć na długopisie... :D

    OdpowiedzUsuń
  10. WSpaniała maszyna :). Jest piękną ozdobą na biurku :D.

    OdpowiedzUsuń
  11. oo gratuluję! Masz cudowną mamę! Wybrała chyba ten model o którym marzyłaś prawda?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dosłownie parę dni wcześniej o niej wspomniałam, ale miałam takiego farta że jako jedyna z maszyn stała w sklepie pod naszym domem, a mama kupowała tam sprzęty od zawsze i jeszcze dostała spory upust :))

      Usuń
  12. Gratuluję - maszyna jest boska - już nie mogę doczekać się kreacji jakie na niej wyczarujesz :) pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękna ta maszyna;)
    Gratuluję prezentu i mamy!:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny prezent :) Gratuluję. Teraz będziesz ciuszki dużo szybciej śmigać na maszynie.

    OdpowiedzUsuń
  15. Hello from Portugal! Your bond brunnet girl is very beautiful and also the dresse you made...

    OdpowiedzUsuń