środa, 23 maja 2012

Barbie Jinx love Bond /Halle Berry JUŻ U MNIE!

JESTEM W CIĘŻKIM SZOKU xD 
dotarła w niecałe dwa tygodnie first class mail
Szkoda że Pani co mi ją sprzedała za taki bezcen jest za oceanem bo bym kobitkę wyściskała xD
powiem tylko ze zapłaciłam za nią tylko kilka $ więcej niż za samą przesyłkę. Znalazłam starą okazyjną aukcję i poprosiłam o ponowne wystawienie lalki na sprzedaż. i tak o to zamieniłam swoje dwa ciuszki na ten rzadki i niezwykły okaz który dołączył do mojej kolekcji. 
A przedstawi Wam ją moja Kicia ;D chyba udzieliła jej się lalkomania :P


 Halle ma prawdziwe rzęsy !









 
Kici się bardzo podoba ;D

12 komentarzy:

  1. Przedostatnie zdjęcie jest obłędne.
    Ładna lalka, uważam, że udała się Mattelowi :)

    OdpowiedzUsuń
  2. M bardzo niebanalną urodę i przez to bardzo wyróżnia się wśród lalek, zwłaszcza Mattela. Choć nie jest pięknością w klasycznym rozumieniu, na pewno jest ozdobą kolekcji!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow... Kolekcja Ci sie rozrasta w bardzo szybkim tempie. Sliczna lalka.

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna i wygląda na niebezpieczną babę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Twój kot jest fantastyczny :) Halle wygląda na pewnaą siebie kobitkę ;d

    OdpowiedzUsuń
  6. Kotek rządzi ! a lalka Berry jest cudowna ! uwielbiam ją :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Przeuroczy ten kotek :) Gratuluję lalki, a tak się martwiłaś, że nie dotrze :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ja myślę ,że kici po prostu nowa kicia się podoba - oba kociaki śliczne;)

    OdpowiedzUsuń
  9. oj idealne odzwierciedlenie aktorki :D Super panna!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Ta lalka to kameleon, raz spojrzę na zdjęcia - Hale Berry jak żywa, drugi raz zerknę - Victoria Beckham! Takich czarów jeszcze nie widziałam :D Gratulacje!

    OdpowiedzUsuń
  11. Hello from Spain: I love this Barbie Halle Berry. Her eyes and beautiful lashes. Have a very nice collection of Barbies. Keep in touch.

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajna lalka z baedzo oryginalnym modem.
    A Kicia wymiata.

    OdpowiedzUsuń