czwartek, 5 kwietnia 2012

zbliżają się święta..a ja..

A ja szyję i szyję..i prędko nie skończę ;) 
dlatego korzystając z okazji chciałam Wam życzyć WESOŁEGO ALLELUJA !



Powyższe zdjęcie bierze udział w konkursie więc trzymajcie za mnei kciuki :) 
żal mi było jednak psuć mój świąteczny "stroik" więc został w tej postaci --> 


Mina mamy po przyjściu do domu bezcenna ;D
Było sporo śmiechu !
A gdy przyszła sąsiadka na kawkę i sernik, to wywiązała się cała dyskusja o roli kobiet w przygotowaniach świątecznych i postawie panów, co dobrze widać na zdjęciu ;D 
Żarty żartami, jednak nikogo nie szufladkujmy.
 Myślę że dziś mężczyźni coraz bardziej rozumieją kobiety, i starają się je choć troszkę odciążyć. 
Oby tak dalej!

3 komentarze:

  1. Jakie śliczne zdjątka :D
    Te uszka są boskie!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdrowych Pogodnych Świąt Wielkanocnych !
    Życzy Gabi_5mates

    OdpowiedzUsuń