poniedziałek, 30 kwietnia 2012

Sukienka maxi na lato



kolor to ciemna fuksja.. troszkę uderza w buraczka. jutro zrobię zdjęcia za dnia to będzie lepiej widać.
**********************************************************


zastanawiam się czy nie skrócić jej do kolana.
************************************************************
UWAGA SPRZEDAJĘ SUKIENKĘ
http://allegro.pl/szykownasuknia-barbie-model-muse-rekodzielo-basics-i2314634539.html
 postanowiłam sprzedać ją 10 pln taniej - przypominam że to rękodzieło, więc taka okazja może się już nie powtórzyć.




 CANDY U ALEX - LINK

6 komentarzy:

  1. Piękna, super pomysł na wykończenie dekoltu warkoczem! Ja bym nie skracała, ale ja po prostu bardzo lubię maxi sukienki :).

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna suknia i jeszcze muszę pochwalić loki Klary - wspaniałe!
    Jak dla mnie mogłabyś ją skrócić... Maxi sukienki kojarzą mi się z bardziej zwiewnymi i wzorzystymi materiałami. A ta, krótka wyglądałaby bardzo seksownie z takim wykończeniem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z loczków jestem bardzo dumna bo wyszły naturalnie. Nie miałam ani słomek, ani takich dziurawych patyczków kosmetycznych jakich używają inni do krecenia włosów lalkom, ale jak widać kręcenie za pomocą drucików daje też świetne efekty. Uwielbiam maxi sukienki-sama w nich chodzę. Ale chyba masz rację. można by do niej wtedy bardziej zaszaleć z dodatkami.

      Usuń
  3. Oj tak- wspaniała jest :D. I skróć- będzie ciekawsza :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. już skróciłam :) muszę tylko wykończyć dół. mam nadzieję w ten weekend zrobić moim pannom wiosenne fotki w plenerze :))

      Usuń
  4. A mi się podoba taka długa, choć niekoniecznie jako letnia sukienka. Ale lalka wygląda w niej bardzo elegancko:)

    OdpowiedzUsuń