wtorek, 17 kwietnia 2012

Spełnione marzenie ! Barbie Penelope Cruz / Agelica PIRATE OF THE CARIBBEAN

Myślałam że upłynie mnóstwo czasu nim ją zdobędę..jeśli wogóle ją zdobędę :)
A ona już jest moja! tzn jedzie do mnie. Jutro Penelope powinna być już w moim domu, 
Jest to lalka  o pięknym face moldzie która ma artykułowane ciałko model muse.. będzie perłą mojej kolekcji. 
Jej artykulacja da mi nowe możliwości w prezentowaniu szytych przeze mnie kreacji - więc już doczekać się nie mogę kiedy listonosz dostarczy ją w moje łapki ;D 

zdjęcia pochodzą ze strony aukcji na której ją kupiłam :)  niedługo dodam swoje ;D 


 Johnny Depp też jest niczego sobie..ale ma taką nabzduczoną minę :P
 foto z flickra
ot taki prezent na piątkowe urodzinki sobie sprawiłam :P ;)


**********************************************************************
Angelica jest juz z nami ;D


19 komentarzy:

  1. Gratuluję! To w istocie bardzo ciekawa lalka o niebanalnej urodzie i w dodatku, bardzo podobna do bohaterki filmu. Z ubrania najbardziej podoba mi się jej gorset, podkreślający szczuplutką talię tej atrakcyjnej dziouszki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mi za to przypadły do gustu jej kozaki ;D jak za takimi nie przepadam to te chętnie wykorzystam do niejednej stylizacji ;D

      Usuń
  2. Piękna jest!!! Gratuluję zakupu...

    OdpowiedzUsuń
  3. Zazdroszczę, też mam na nią chętkę. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Widzę, że kolekcja Ci się powiększa w szybkim tempie. Gratuluję.
    Ja jej zakupu nie planuje i dlatego chętnie będę ją oglądać u Ciebie.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczna!!! jak się kiedyś stanie cud też ją sobie zdobędę! tym bardziej, że jest artykułowana!!! a to bardzo przemawia na jej korzyść a co z Jackiem? też jest artykułowany?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak też jest :) widziałam wiele jego zdjęć na flickr'u-ma smukłe ciało

      Usuń
  6. Uwielbiam Piratów! Z początku Angelica jakoś mnie nie urzekła.. Ale teraz? Wspaniale odwzorowana lalka, ona po prostu jest piękna!! Hmm, właśnie, ah ten Jack!!! - on zawsze będzie moim faworytem!
    A propo, czy tak jak z poprzednikami poszukasz jej drugiej połówki? A może i Jack u Ciebie zamieszka? ;d

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kurcze, chyba mnie skusiłaś ;D kto wie.. jak się trafi jakaś mega okazja :P

      Usuń
  7. Zarówno lalek jak i lalka są super. Penelope jest urzekająca:)

    OdpowiedzUsuń
  8. :D Twoja kolekcja za rok bedzie liczyła 1xx lalek- zobaczysz ;). Piekna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. aż się rozmarzyłam hahaha ;D nie ma co liczyć na wygraną w totka trzeba zarobić.. myślę że 50 to już byłby ogrom :)

      Usuń
  9. Gratuluję spełnionego marzenia, chociaż przyznam, że ja wzdycham do "lalka" bardziej. :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Jeszcze raz gratuluję! Liczę na mnóstwo zdjęć jak już przybędzie :>
    Ja kombinuję jaki by tu pretekst znaleźć, żeby wyszarpnąć się na Angelikę. Może sobie ją zafunduję po obronie pracy? Chyba, że nie wytrzymam do tej pory :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kurcze dobra myśl :D to ja po obronie wyszarpnę się na Deppa ;D

      Usuń
  11. Hello from Spain: This Barbie is beautiful and the film is actress Penelope Cruz and Spanish also. I love the clothes you are wearing. I also love her long hair. Congratulations on your purchase. Keep in touch

    OdpowiedzUsuń
  12. gratuluje spełnionego marzenia!!!jest cudna!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Powinnam ją nazwać Maja - :P - od Majówki na którą teraz nie pojadę z braku kasy...

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluję, jest świetna:)
    Artykułowane Model Muse to coś co bardzo mnie ciekawi:)
    Ja mam nadzieję kiedyś posiadać pewną pannę na takim ciałku:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń