sobota, 21 kwietnia 2012

Nowy pokój Penelope i inne zakupy :)

Wybraliśmy się z Kochaniem do sklepu meblowego, tam zdobyliśmy piękne panele na podłogę oraz tapetę w romantyczne tulipany :)
do pokoiku dojdzie jeszcze dużo rzeczy, a lampa i krzesło zmienią wygląd.
Czekam na przesyłkę tych cudnych miniaturek :


Mój Skarb doradził mi bym zamknęła też przestrzeń w pokoju orientalnym, teraz ściana wygląda jak ściana i nadal przepuszcza światło. Mam cudownego doradcę ;D A w tych kamyczkach jestem zakochana, o poranku niektóre z nich mienią się w kolorach tęczy :)
 
 
I jak Wam się podobają te zmiany ?

10 komentarzy:

  1. Zmiany bardzo na tak :) a miniaturki skąd zamawiałaś? Piękne są.

    OdpowiedzUsuń
  2. Szczęka opada... uwielbiam Twoje wnętrza!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też jestem na tak, zmiany są super!
    Fajnie, że połówek tak Cię wspiera :)

    OdpowiedzUsuń
  4. mi się podoba :) miniaturki też niczego sobie :D ...

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniale to wyglada :D. Salon jest piękny ^^.

    OdpowiedzUsuń
  6. Fantastycznie!!!!
    A co do tych kamyczków są cudne gdzie można takie nabyć?
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ta "drewniana" podłoga jest super - wygląda baaardzo realistycznie :)
    I kamyczki na ścianie dodały uroku temu pokoikowi - teraz przypomina mi bardziej oranżerię! Tylko jeszcze jakieś kwiatki i inne roślinki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Hello from Spain: I love your new dishes with flowers. It's reallybeautiful and elegant. I also like the wall of the wall. Some very nice photos. Keep in touch.

    OdpowiedzUsuń
  9. kolczyki ze shrekowymi ciastkami są do wzięcia za 30zł;)

    OdpowiedzUsuń