niedziela, 1 kwietnia 2012

Nowa lalka, relacja z targów rękodzieła i SUKNIE NA SPRZEDAŻ ! :)

Witam wszystkich ;D
Od czego tu zacząć..
może tak-
Mój Ukochany Mężczyzna znalazł mi tą pięknotę w odległym mieście i przywiózł w ostatni dzień marca, tuż przed samymi targami rękodzieła w których brałam udział :)

Gdy tylko wyjęliśmy ją z pudełka (Barbie Basics Jeans 05-002) szybko ją przebrałam i pojechaliśmy na Latające targi D.I.Y. 
Na miejscu poznałam panią która także jest w temacie lalek-szyje stroje etniczne na lalkach typu steffi, debby teen oraz vintage. Myślę że niedługo Wy także ją poznacie ;)
Z niektórymi uczestnikami przeprowadzono także wywiad dla radia :)
Byłam nieco zaskoczona ale chyba całkiem nieźle mi poszło.
Oświetlenia niestety było dość kiepskie, jakimś cudem załapałam się na lampę stojąca którą postawiłam tuż nad lalkami. Dlatego zdjęcie ekspozycji pokażę Wam już w całkiem domowych warunkach.

 Na targach uszyłam też nową kreację. Nigdy nie używam maszyny do szycia więc szycie poza domem to dl amnie żaden problem :)

SPRZEDAJĘ 4 KREACJE !
Tak więc zainteresowanych proszę o wpisy w komentarzach :)
3 suknie z prawej już dobrze znacie.
Ciemną jeszcze dokładnie sfotografuję i dodam zdjęcia.
edit:


 

12 komentarzy:

  1. Wspaniałe ;). Kocham tą Basics- umie zrobić szpagat ^^. Dużo było "lalkowych" osóbek?

    OdpowiedzUsuń
  2. Ooo... Szkoda, że nie przypomniałaś o tych targach... A miałam wczoraj wolną sobotę! :)
    A kreacje są piękne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kurcze.. miałam zamieścić notkę ale ledwo wyrabiałam na zakrętach rano :( ale jest pociecha, za miesiąc w ostatnią sobotę targi odbędą się w tym samym miejscu :) może wtedy by Ci się udało-byłoby mi bardzo miło :)

      Usuń
    2. To daj mi znać może na forum :) Chętnie przyjdę :)

      Usuń
  3. Hello from Spain: congratulations on your new Barbie. I have the same Barbie is very pretty. I hope you get lucky and sell all your creations. Some very nice photos. Keep in touch

    OdpowiedzUsuń
  4. Super suknie! :)
    Zazdroszczę targów i talentu! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow gratuluję nowego nabytku, jest cudowna:) Szkoda, że w Łodzi nie ma takich targów:/ Sukienki są śliczne:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale super, zazdroszczę takich targów :) Suknie świetne, powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne te sukienki! Gdyby moje lalki były bardziej eleganckie na pewno kupiłabym im któreś z Twoich dzieł. Niestety większości pasowałyby one jak świni siodło XD
    Co do targów - miałaś dobry pomysł żeby zabrać tam tego typu wytwory Twoich rąk, ciekawa jestem reakcji ludzi na widok sukienek. Będąc jeszcze w temacie targów, może nie dokładnie takich samych o jakich piszesz - szkoda, że w Polsce właściwie nie ma pchlich targów na których można by znaleźć jakieś stare lalki i akcesoria dla nich. Za każdym razem gdy przeglądam blogi czy flickr amerykańskich kolekcjonerów odrobinkę zielenieję z zazdrości, że u nich tak po prostu można wyszperać coś na wyprzedażach garażowych, w Goodwill
    czy właśnie na pchlich targach... Wybacz takie zboczenie z tematu ale słowo "targi" wyzwoliło we mnie tę refleksje

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jest w Polsce coś takiego-niedawno o tym wspominałam. Emaus-targi rzeczy używanych z których dochód idzie na ubogich i bezdomnych.
      A znajdziesz je w tych miastach http://www.emmaus-europe.org/spip.php?rubrique13

      Usuń
  8. dzięki za link! niestety, samo południe Polski, nie moje okolice.

    OdpowiedzUsuń
  9. I chyba masz taką samą kanapę jak ja. :)

    OdpowiedzUsuń