środa, 25 kwietnia 2012

lalkowe miniaturki

Zrobiłam obrazki do pokoju.
wydrukowałam, nakleiłam na białą tekturkę z opakowania po rajstopach.
Następnie pomalowałam patyczki do szaszłyków farbą akrylową, i nakleiłam jako ramki.
a oto efekt

***

ogarnął mnie szał zakupów pierdółkowych.
wcześniej pokazywałam już zestaw porcelanowy-na werandę

część tego zestawu przyda się też do pokoju Penelope,
na regalik powędrują też książeczki :




a że te porcelanki tak mnie ujęły to stolik kawowy w szklanym pokoju też nie pozostanie pusty :)



10 komentarzy:

  1. Są prześliczne !!!Gdzie można takie kupić?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ostatnio dużo widuję na allego i to z gotowym żarełkiem za jakieś 35 pln :)

      Usuń
  2. Czy te serwisy są ze Świata Koralików? Są prześliczne, zwłaszcza ten z różami.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakie śliczności!!
    Ten serwis w róże skradł me serce :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Zastawa piękna :D. Książeczek mam mnóstwo :). Łatwo się je robi i są zaje ^^. Pokoik wygląda jeszcze lepiej C:.

    OdpowiedzUsuń
  5. No i dzięki Tobie już wiem co powieszę na ścianie:) Chyba też takie obrazki zrobię. A ten zestaw porcelanowy za ile kupiłaś?

    OdpowiedzUsuń
  6. Hello from Spain, I love this room you created. It's awesome. Have a very nicefurniture. The wallpaper I love it. The two dishes I like. They look very elegant and real. Beautiful photos. Wall boxes are ideal. I have the same Barbie and is one ofmy favorites. In the pictures always comes out very pretty. Keep in touch.

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne są te serwisy, które kupiłaś.
    Sama nie wiem, który ładniejszy.
    Widziałam na wcześniejszym wpisie, całą Twoją gromadkę. Bardzo ładnie się prezentują i fajny pokoik zrobiłaś, wreszcie go widać w pełnej krasie.

    OdpowiedzUsuń
  8. świetne serwisy, jestem ciekawa czy skalą pasują do Barbie!

    uroczy pokój, bardzo elegancki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pierwszy na pewno, drugiego nie jestem pewna..najwyżej moje panny będą pić espresso :P

      Usuń