środa, 25 kwietnia 2012

lalki są absorbujące..i to jak

Odwrócą uwagę nawet od filmu i mojej ukochanej kawy..od jakiegoś czasu ciągle piję zimną! No chyba że mi Kochany zrobi, usiądzie ze mną i napijemy się razem. Bo tak to jestem bez szans.. te lalki wlizą wszędzie!
Skoro potrafią odwrócić uwagę od przyjemności.. to pomyślcie jak skutecznie odwracają uwagę od nauki czy pracy. 
Ja się zastrzelę.. 
na dodatek moja lalkowa wish-lista jest jeszcze taka długaaaaaa :(
a te laleczki zdobyłam w 4 miesiące.. jak na studenckie warunki uważam to za spory sukces :) do tego zrobiłam 3 domki i uszyłam wiele kreacji. 
...
dlatego teraz załamuję ręce bo został mi miesiąc do obrony dyplomu :(

7 komentarzy:

  1. Poradzisz sobie!!! Bedziemy trzymać kciuki ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. alexis tylko jak tu namalować tyle obrazów (6-8).. i to w formatach 120x80, a do tego jeszcze praca pisemna.. facepalm normalnie.

      Usuń
  2. Kochaaaan , to chyba jedyna rada to lalki do pudła i na strych do czasu obrony. Bo ja nie widzę innej opcji :D

    Ja się już na szczęście nie uczę, ale jestem równie podatna na pokusy. Więc ćwiczę silną wole robiąc wszystko co sobie zadałam zanim siądę do tworzenia. Ale mam szybkie ruchy wtedy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No, obronę dyplomu zawsze można też przełożyć, ale wiesz, głupio by wyglądało w uzasadnieniu " lalki mi nie pozwoliły"

      Usuń
    2. Strychu nie mam, chyba ze je wrzucę na dach bloku. A i tak zostałyby domki..a tam zawsze można coś dorobić, coś pozmieniać-są częścią moich mebli w pokoju. Chyba ze je kartonami zakleję..

      Usuń
  3. :D. Niezła kolekcja w taki czas :). gratuluję ;).

    OdpowiedzUsuń
  4. o żesz w mordę zamurowało mnie na widok tego pokoiku :O Chciałabym się tam wbić na chociaż 1 sesyjkę, co dopiero posiadać taki... brawo! a co lalek masz dobry gust :]

    OdpowiedzUsuń