poniedziałek, 19 marca 2012

Speed Racer dolls w moim domu :) (edit)


Nie spodziewałam się ich tak szybko :)
To była prawdziwa okazja!
Udało mi się nabyć je za wyjątkowo korzystną cenę, pół darmo to mało powiedziane.
Kupiłam je ze względu na Speeda (jest artykułowany) ponieważ szalenie trudno dobrać faceta do panny o ciele model muse. Tych w kolekcji Basics jest jak na lekarstwo, w tym jeden jest blondynem.. fuj.
Trixie też jak najbardziej nie będzie siedzieć jedynie na półce
Niedługo biorę udział w targach rękodzieła, więc każda modelka jest na wagę złota :)
Przyznam że na początku nie byłam zwolenniczką jej face mold'u  (Diva)
ale dziś myślę że ma coś w sobie ;)
Tak więc moja mała gromadka powiększyła się o dwie lalki




***
a teraz coś dla ciekawskich podglądaczy
Panowie Basics i Speed nago ;D
 różnica jest diametralna, dobrze że obaj są w guście panien model muse
***
 Speed się rozhulał ;D
***
Trixie ma liczne wady..
 mimo że jest urocza
jej ręce i nogi wykonane są z bardziej giętkiego gumowego tworzywa, Basics są całe sztywne.
Trixie widać świeżo pakowana bo odgniotły się jej wiązania na rękach a lornetka zmasakrowała jej dwa palce u dłoni.. ślady zobaczycie też na nadgarstkach i przy łokciu..


13 komentarzy:

  1. No.. to brakuje Ci jeszcze jednego faceta do kompletu ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. masz na myśli Mulata ? :) już czeka-zamówiony ;D

      Usuń
  2. Witam z Hiszpanii: Gratulujemy zakupu. Są piękny para. Lubię ubrania, które noszą. Bardzo ładne zdjęcia. Kontaktować się

    OdpowiedzUsuń
  3. Ewidentnie dopadł Cię lalkowy wirus!!!! ;) Fajnie się prezentuje ta nowa parka ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj tak..jestem w szoku że udało mi się tak szybko zwiększyć ich liczebność, tym bardziej że jestem tylko biedną studentką.. ;D ale sprzedałam kilka par butów i jakoś poszło, w kolejce czekają następne ;D

      Usuń
  4. Stadko powiększa się naprawdę w szalonym tempie :)
    Jaka ta Trixie wydaje się malutka przy Basicowym Kenie xD
    Speed ma fajne spodenki i kurteczkę.
    Pamiętam kiedyś oglądałam tą kreskówkę. Po latach film, ale w ogóle mi się nie podobał.

    OdpowiedzUsuń
  5. Shi4 ciuszki są fajne, ale i tak poszyję im nowe :) strój rajdowca w domku mu się raczej nie przyda :P
    a parka wydaje się mniejsza od pozostałych lalek bo stoi przy nich bez stojaków ;D
    Co do samego filmu byłam go ciekawa z chłopakiem przez wzgląd na posiadanie tych lalek, ale jakoś nie przypadł nam do gustu-nie chcę się zniechęcić do tych postaci. Speed na pewno dostanie nowe imię :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Są super. Ta para jest na mojej wish liście.
    Troche Ci zazdroszcze.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. HEh właśnie chciałam spytać czemu oni tacy mali, ale doczytałam w komentarzu. śliczna ta Trixie, taka "girl next door"

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przystojniak ze Speeda :) I do tego jeszcze chłopaczyna jest artykułowany. No cud-miód chłopak!
      Dziewuszka tez sympatyczna.

      Usuń
  8. Superanccy 0;. Tylko czemu w takich giftsetach dają barbie na MM, a kena artykulowanego... Wolałbym na odwrót ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajna parka!
    Pamiętam całkiem niedawne czasy gdy w mojej ekipie pojawiały się coraz to nowsze postacie. Gdy liczba doszła do 24 stwierdziłem, że czas przystopować, ciężko potem się zdecydować kto ma grać w kolejnym epizodzie.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. gratuluję zakupu! zginalny Ken to rzadkość >.< Midge ma interesującą fryzurę, pasuje jej do twarzy

    OdpowiedzUsuń