poniedziałek, 12 marca 2012

Poznajcie Beyonce'y :)





To był nieplanowany zakup. Byłam na poczcie by nadać paczkę, i coś mnie podkusiło by znowu zajrzeć do Smyka, którego odwiedzałam tyle razy.. i dopiero dziś za stertą pudeł różowych błyszczących wytrzeszczających oczy lalek znalazłam ją-Barbie  z pierwszej kolekcji Basics, która jest już praktycznie nieosiągalna..widziałam jedną aukcję z tą lalką i cena jest zawyżona aż o 50 pln + przesyłka. Jak dla mnie makabra.
No więc jak ja tego cudu mogłam nie wziąć ze sobą? no jak..
Oczywiście była narada z partnerem i nie żałuję że Go posłuchałam ;D bo jest piękna..zdjęcie promocyjne nie oddaje jej urody, lala ma piękne miodowe włosy z pasemkami, i złote cienie na powiekach, które zachwycają po wyjęciu jej z pudełka :) . Bardzo podoba mi się też jej prosta klasyczna ale niebanalna sukienka z marszczeniem na biodrze. Ta lalka jest bardziej podobna do piosenkarki Beyonce'y, niż ta różowa paskuda którą możecie zobaczyć w sieci. Dlatego też nie mogłam nazwać jej inaczej ;D


12 komentarzy:

  1. No rzeczywiście podobna do Beyonce'y jak tak patrzę na fotografię:)
    Dawno takich ładnych lalek nie widziałam, może nawet nigdy. Teraz to takie straszydła goszczą na półkach.
    Szyj dalej, na bieżąco śledzę Twoje wyczyny;)
    Ps. ale nie zapominaj też o obowiązkach:)
    Pzdr Kasia z Grzywką

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam nadzieję że mnie niedługo odwiedzisz :))
      a obowiązki... to świetna ucieczka od nich, ale i tak mnie dopadły :(

      Usuń
  2. Świetny zakup bardzo mi się podobaja obydwie .

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje, to moja ulubiona lalka z pierwszej serii Basics.
    Mam ją już dość długi czas ale ciągle jestem pod wrażeniem włosów i pięknych ust.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Faktycznie przypomina Beyonce :D
    Gratuluję zdobyczy :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniała ;). Włosy super :).

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładna ta lalka :) Z wyglądu jak najbardziej przypomina wspomnianą wyżej gwiazdę. Chodziłem nawet po sklepach z zamiarem jej kupna aczkolwiek coś innego przykuło moją uwagę- ale i tak zazdroszczę Ci tej laleczki.

    OdpowiedzUsuń
  7. Witam z Hiszpanii: gratulacje na nowej Barbie. Mam taki sam Barbie jest piękna. Bądź w kontakcie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna lalka. Gratuluję zakupu? Sukienka, która ma na sobie, to Twoje dzielo? bardzo elegancka.

    OdpowiedzUsuń
  9. tak, sukienki z ostatniego zdjęcia są moje :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak miło patrzeć jak Twoje stadko się rozrasta :) Gratuluję nowego zakupu :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Beyoncé - wypisz wymaluj.
    Fajne pokoiki urządzasz swoim lalkom.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń