piątek, 16 marca 2012

Powstaje nowy domek dla lalek







Oj coś ciężko mi idzie tym razem :
-muszę pomalować drugi raz sufity,
-kupić okleinę na podłogi, ewentualnie wykładzin,
- przemalować meble do biura na biało,
-zrobić akcesoria..itp :)
















Zastanawiam się nad kolorystyką w dolnym pokoju. Obecne ściany mi się nie podobają..są paskudne :P dlatego chyba skończy się na kwiatowym wzorze na jednej ścianie (teraz w mieszkaniach widuje się tapety z wielkimi motywami roślinnymi, więc te też nie muszą być drobniutkie), a na drugą pójdzie lila, turkus, lub biały. Chociaż skoro meble mają być białe pasowałby jakiś delikatny kolor :)
Kolory które już położyłam na ściane nei wyszły jak trzeba, i są za ciemne, tymbardziej że półka stoi pod oknem, przy komodzie na podłodze..i raczej nie dociera tam światło..
Ale to i tak 3 domek w moim maleńkim pokoju więc może być troszkę schowany :P

****

Nim przeczytałam Wasze komentarze skusiłam się na lila.. 
 Pomyślałam że białe meble z białą ścianą mogłyby się zlać..
tapeta z papieru pakowego przyklepana jak na razie, bo nie mam odpowiedniego kleju którego by tak ten papier nie chłonął. Niestety ciężko go przykleić bez fałdowania, więc z tym poczekam, wtedy ładnie podocinam i nakleję od nowa.  A to zdjęcie tak na razie poglądowo :) 

***

teraz żałuję że tego pokoju nie zrobiłam na górnym piętrze..
ale już trudno.
do zrobienia w nim zostało:
-ścianę z tapetą zrobić od nowa
-położyć elegancką podłogę, 
-poprawić mebelki
-ozdobić lampę i materace w krześle
-dołączyć ciekawe akcesoria
***
ZAPRASZAM DO POSTA POKÓJ PENELOPE
gdzie wszystko w tym domku pozmieniałam, a pokoje wraz przeniosłam :P

7 komentarzy:

  1. The furniture pieces are very pretty.

    Hugs



















    Very pretty furniture pieces.

    Hugs

    OdpowiedzUsuń
  2. Super się zapowiada. Ja bym dała kolor lila taki jak na kwiatach na papierze. z białymi meblami będzie mniodzio :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem pewien, że wyczarujesz super wnętrze!
    Ja bym obstawiałbym za dwiema gładkimi ścianami, ale białą i lila.
    Kwiaty też super ale wtedy tylko z białą ścianą, by ten kwiatowy motyw był jedynym silnym akcentem wnętrza.
    Pozdrawiam i czekam na rezultaty.

    OdpowiedzUsuń
  4. Super pokoik ;). Widzę mebelki z dzieciństwa ;P. Jak białe to zrób lekki, ale bardzo leciutki róż albo lekko brudny biały, żeby się nie zlewało ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie ja tez czekam na dalsze rezultaty !bardzo mi się podoba pokoik dziecięcy i ten stolik z 3 nogami!pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. stolik miał pierwotnie 4 nogi, ale z braku jednej musiałam tą nogę przykleić na środku :P i teraz świetnie pasuje do rogu :)

      Usuń
  6. Bardzo mi się podobaja mebelki w pokoiku dziecięcym, to drzewko robi wspaniały efekt!

    OdpowiedzUsuń