czwartek, 1 marca 2012

Aaaaaaaaaa !!!

jeden wielki okrzyk zachwytu !!!!!!
Moja reakcja gdy Pan profesor od intermediów podarował mi to cudo ! dla lali ;D
Ściany ze szkła a pomiędzy ich elementami kute żelazo ;D Jutro sala miała być sprzątana i to -dawniej zapewne akwarium-wylądowałoby w śmieciach razem z innymi starymi pracami studentów.

Ale teraz znajduje się na mojej komodzie pod oknem, przy której stoi szafa z lustrzaną ścianą, a nowy domek pięknie się w nim odbija. I nie zasłania światła wpadającego do pokoju ;D
Szklane ściany posłużą mi za pomieszczenie-orientalne pomieszczenie ^^ -mam burzę pomysłów więc niebawem zacznę szukać różnych rzeczy ;D Zastanawiam się czy szklarz nie wymontowałby mi przedniej szyby pod łukiem by wygodniej było je urządzić. 
Mama właśnie weszła do domu i oniemiała na ten widok ;D 
coś niesamowitego-cieszę się jak małe dziecko DZIĘKUJĘ PANIE PROFESORZE !

10 komentarzy:

  1. Też bym krzyczała aaaa na takie cudo i to gratis :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow ja również bym nie pogardziła takim nabytkiem i to jeszcze za free:) Gratuluję otrzymanego "prezentu":p

    OdpowiedzUsuń
  3. O łał :D a to ci się dziewczyno trafiło :) genialne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Niesamowite!!!A jakie możliwości na piękny pokój!!!
    Pozazdrościć!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Witam z Hiszpanii: Gratuluję zakupu mebli. Jeśli zdjęcia przykładowych farb. Wszystkie są piękne. Przepraszam. Nie wiem jaki model Ken. Nie widziałem wcześniej. Bądź w kontakcie.

    OdpowiedzUsuń
  6. to jest niewiarygodnie piekne!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Super, teraz jestem ciekawy jak to urządzisz.
    Czekam na rezultaty Twojej kreatywności.

    OdpowiedzUsuń
  8. Dołączam się do zachwytów. Naprawdę piękne, już wyobrażam sobie zdjęcia z tym ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. prześliczne! gratuluję! ciekawe jak będzie wyglądało zagospodarowane!

    OdpowiedzUsuń
  10. Zrobiłaś już coś z tym?... bo jakoś umknął mi efekt a coś widzę że na tym blogu jest bardzo artystycznie:)i ciekawe rzeczy chyba poczytam dlużej:D:D

    OdpowiedzUsuń