sobota, 11 lutego 2012

MOJE PIERWSZE PRACE

WITAM WSZYSTKICH !! :)
Od niedawna zaczęłam szyć ubranka dla lalek Barbie. Dziś zaprezentuję wam moje pierwsze wyroby.
są to:
Bielizna nocna 
którą już sprzedałam

Sukienka z koralikami 
prezentuje ją moja pierwsza lalka Klara z Basics Jeans Collection 14.002
Żakiet wyszywany złotą nitką, koralikami i cekinami
Zdjęcia domku który zrobiłam w tym tygodniu zobaczycie na moim drugim/wcześniejszym blogu

jestem bardzo ciekawa Waszych opinii 
wszak dla każdego blogowicza komentarze są bardzo cenne :)) pozdrawiam !!

2 komentarze:

  1. Masz wielki talent :)
    Dla ludzi też szyjesz?

    OdpowiedzUsuń
  2. niestety nie.. nawet nie mam maszyny do szycia, i dopiero co zaczęłam w ogóle szyć-tak się złożyło że dla lalek :) ale staram się by to miało ręce i nogi, chociaż szyję ręcznie.

    OdpowiedzUsuń